Kako izgubiti salo na trbuhu

Višak masnog tkiva na trbuhu, ako se ne prepozna na vrijeme i ne smanji, može uzrokovati brojne zdravstvene smetnje: začepljenje krvnih žila, srčani i moždani udar te šećernu bolest...




Datum objave: Petak, 03. rujna 2010.
Preuzeto: vita.revije.hr | Slika: Kako izgubiti salo na trbuhu
Kako izgubiti salo na trbuhu

Kako izgubiti salo na trbuhu

Ne treba vam višak na trbuhu

KAKO SE RIJEŠITI naslaga masnoća na trbuhu i spriječiti njihovo negativno djelovanje na zdravlje.

Kilogrami na vagi ne govore dovoljno sami za sebe, važan je i njihov raspored na tijelu. Višak masnog tkiva na trbuhu, ako se ne prepozna na vrijeme i ne smanji, može uzrokovati brojne zdravstvene smetnje: začepljenje krvnih žila, srčani i moždani udar te šećernu bolest. O tome se temeljito govori u knjizi “Kako do ravnog trbuha – Vježbe i prehrana za savršen trbuh” autora dr. Michaela Despeghela i prof. dr. Armina Heufeldera (izdavač Mozaik knjiga).

U knjizi je predstavljen program prehrane i gubljenja kilograma za tri skupine ljudi: one koji uopće ne vježbaju, one koji povremeno vježbaju te savjesne, redovite vježbače.

Masnoća djeluje na hormone

Prema istraživanjima, svaki se drugi Europljanin između 23. i 65. godine života u prosjeku udeblja 15 kilograma, a na to utječu promjene u metabolizmu, hormoni, nedovoljno kretanja i nepravilna prehrana. Veliki krivac je i pretjerano konzumiranje alkohola, strah da će se nakon prestanka pušenja udebljati, ali i yo-yo efekt koji nastupa kad se višak masnih naslaga pokušava skinuti u vrlo kratkom roku, a zaboravlja se da se nakon brzog skidanja kilogrami vrlo brzo i vraćaju. Studije potvrđuju i da stres može dovesti do stvaranja masnog tkiva na području trbuha. Stoga su vježbe, ispunjen društveni i spolni život, odlazak u prirodu i meditacija dobre “strategije” za postizanje ravnoteže, trajnog osjećaja sreće i zadovoljstva što će u konačnici rezultirati i manjim obujmom.

Tko ima previše masnih naslaga u području trbuha mora računati i na mogući poremećaj metabolizma hormona. Masno tkivo u trbuhu proizvodi hormone koji mogu osjetno narušiti ravnotežu u tijelu. Što dulje zanemarujete masne naslage na/u trbuhu, jer se možda još ne osjećate tako loše ili ste se navikli na velik trbuh, vaše je zdravlje ugroženije. Tragično je sljedeće: kad se na tijelu pokažu znakovi bolesti, ili je već prekasno ili je vrlo teško uspostaviti normalno zdravstveno stanje, upozoravaju.

Osnovni koraci

Prije nego što počne provoditi predstavljeni šestotjedni program, svaka osoba treba obaviti neke predradnje. U knjizi se one navode kao motivacija, svijest o tome što zapravo znači zdravo se hraniti, koji su pozitivni učinci šestotjednog programa na fizičko stanje, psihu, živčani i hormonski sustav, na disanje, na srce i krvne žile.

Sljedeći je korak izbaciti iz kuće bijeli šećer, bijelo brašno i proizvode od bijelog brašna, oljuštenu bijelu rižu, gotova i polugotova jela (osim smrznutog povrća bez dodataka), kobasice i punomasni. Put prema vitkosti jest davanje prednosti kvaliteti prehrambenih namirnica, a ne njihovoj kvantiteti.

Kupujte kvalitetno meso iz ekološkog uzgoja, ribu, maslinovo, repičino ili orahovo ulje te orašaste plodove. Tako ćete dobiti najbolje izvore masti i bjelančevina. Vaša će prehrana biti uravnotežena i zdrava budete li uzimali i mnogo voća i povrća te nemasnih mliječnih proizvoda i integralnih žitarica, savjetuju autori.

Umjesto kobasica, punomasnih sireva i crvenog mesa, sve namirnica s velikim količinama zasićenih masnih kiselina koje pridonose stvaranju masnog tkiva u trbuhu, kupujte proizvode od soje, nemasno bijelo meso te svježi zrnati sir. Ako se već ne možete potpuno odreći narezaka, izaberite pureća ili pileća prsa. Stvorite zalihu mahunastog povrća kao što su leća, mahune, grašak. Neka vam prijeđe u naviku dobro proučiti sastojke namirnica, prije svega onih industrijski proizvedenih. Iznenadit ćete se koliko ulja, soli i šećera ima u njima. Izvor: vita.revije.hr

Kako izgubiti salo na trbuhu
Kako izgubiti salo na trbuhu
Kako izgubiti salo na trbuhu

Facebook komentari

Indeks A - Ž

A

B

C

Ć

C

Č

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Y

Z

Ž