Cink u hrani

Bogati izvori cinka su prije svega orašasti plodovi i razne sjemenke (orah, bučine sjemenke), pivski kvasac te integralne žitarice, najviše zob...




Datum objave: Četvrtak, 29. travnja 2010.
Preuzeto: Gorila vijesti | Slika: Cink u hrani
Cink u hrani

Cink u hrani

U ORGANIZMU ODRASLA čovjeka oko 70% ukupnog cinka nalazi se u kostima, koži i kosi.

Sastavni je dio enzima koji sudjeluju u sintezi proteina, te normalnoj funkciji RNA i DNA.

Bogati izvori cinka su prije svega orašasti plodovi i razne sjemenke (orah, bučine sjemenke), pivski kvasac te integralne žitarice, najviše zob. Meso, osobito peradi, je također dobar izvor cinka. Nadalje, to su školjke kamenice, rakovi, jetra, govedina, morski plodovi, meso peradi, cjelovite žitarice, tofu, mahunarke, proso. Kod dojenja treba napomenuti da se cink iz majčinog mlijeka bolje apsorbira nego iz industrijske formule za dojenčad, piše nutricionizam.com.

Cink u hrani

Cink u hrani
Cink u hrani
Cink u hrani

Facebook komentari

Indeks A - Ž

A

B

C

Ć

C

Č

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

R

S

Š

T

U

V

Y

Z

Ž